در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم برابری جنسیتی همیشه به نفع بانوان نیست ویدئو | کودکان، قربانی بلاگر‌های آرایشی رکوردشکنی جوانمردی در جام‌جهانی پاراتیراندازی | تیم ایران طلا گرفت ویدئو | استقبال ویژه خانوادگی از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک تمامی خدمات کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی رایگان است | مراجعه بیش از ۶ هزار مراجع خانم به مرکز مشاوره باب الهادی در ۱۴۰۲ زنان بخوانند| مقابله با عوارض جنسی داروهای ضد افسردگی محمود پاک نیت: زنان جوان ایرانی همه فرزند دوست هستند نقش پررنگ زنان روستایی در توسعه گلخانه‌ها و زنبورداری تنها زن رزمنده در عملیات بیت المقدس چه کسی است؟
سرخط خبرها
۱۰ مدال بانوی عضو تیم ملّی پیوند اعضا، هدیه به آستان حضرت رضا(ع)

۱۰ مدال بانوی عضو تیم ملّی پیوند اعضا، هدیه به آستان حضرت رضا(ع)

  • کد خبر: ۱۹۹۵۶۹
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
بانوی ورزشکار اصفهانی که پس از پیوند کلیه و عضویت در تیم پیوند اعضا، مدال‌های رنگارنگ ملّی و جهانی رشته بدمینتون را کسب کرده است، مدال‌های خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نجمه کمالی، ورزشکار بسیجی اصفهانی، پس از سپری کردن دوره سخت بیماری، با توکل به پرودگار و ائمه اطهار (ع)، تلاش خود در عرصه ورزش را ادامه داد و در رشته بدمینتون به عضویت تیم پیوند اعضا درآمد.

وی که در سال‌های اخیر با حجاب کامل در میادین ورزشی ملی و بین‌المللی حضور یافته، موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته بدمینتون شده و صبح امروز ۱۰ مدال مسابقات جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

نجمه کمالی، اظهار داشت: در سال ۱۳۸۳ به خاطر مشکل کلیه، عمل پیوند انجام دادم و در سال ۱۳۸۸ با هیئت پیوند اعضا استان اصفهان آشنا و وارد این هئیت شدم که توانستم با تمرینات مستمر و شرکت در مسابقات استانی و کشوری، در سال ۹۰ عنوان قهرمانی کشور را کسب کنم و به تیم ملی پیوند اعضا دعوت شدم.

وی ادامه داد: به لطف خدا و عنایت ائمه اطهار (ع) حضور موفقی در مسابقات جهانی داشتم که حاصل آن کسب مدال‌های رنگارنگ بود و خوشحالم که امروز ثمره زحماتم را در قالب قابی کوچک به حرم امام رضا (ع) تقدیم می‌کنم و امیدوارم حضرت رضا (ع) این هدیه را از من قبول کنند.

این ورزشکار در این مراسم مدال نقره انفرادی و طلای دوبل مسابقات ۲۰۱۳ آفریقا، مدال طلای انفرادی و طلای دوبل ۲۰۱۵ آرژانتین، مدال برنز انفرادی وطلای دوبل ۲۰۱۷ اسپانیا، مدال نقره انفرادی و برنز دوبل ۲۰۱۹ انگلیس و مدال طلای انفرادی ونقره دوبل ۲۰۲۳ مسابقات جهانی استرالیا را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

کمالی هدف خود از ورزش کردن را حفظ سلامتی و نشاط و ورزش عنوان کرد و گفت: در این مسیر همسر و خانواده‌ام مشوق من بودند و برای آینده با تلاش و کوششی که انشالله خواهم داشت ادامه ورزش و حفظ قهرمانیم در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ آلمان است.

منبع: آستان نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.